۱۳۹۸ بهمن ۶, یکشنبه

مجاهد شهید محمود حسن زاده محصل


مشخصات مجاهد شهید محمود حسن‌زاده محصل

محل تولد: مشهد
شغل: مکانيک
سن: ۳۰
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷
محمود حسن‌زاده محصل در سال۵۷ به سازمان مجاهدین وصل شد. در بخشهای موتوری، تعمیرگاه و مالی فعالیت می‌کرد. پس از شروع مبارزه مسلحانه در سال۶۲ به منطقه اعزام شد و در پایگاههای مجاهدین مسئولیتهای حفاظتی به عهده داشت. هنگام عملیات کبیر فروغ جاویدان در یکی از تیپهای رزمی سازماندهی شد. 
محمود در وصیت‌نامه‌ای آرمانش را این چنین بازگو کرد:
«... با افتخار و با آگاهی تمام نسبت به راهی که در راستای آن قرار گرفته‌ام و با سربلندی و افتخاری شورانگیز از این که در میان برادرانم هستم و همدوش برادرانم سلاح به دست گرفتم و به نبرد علیه خمینی سفاک ضدبشر پرداختم و با وحدت کامل در راستای این حرکت یعنی جامعه بی‌طبقه توحیدی و با ایمان و ایقان به رهبری مسعود و مریم. خوب پسرم با تو چه بگویم؟! می‌خواهی با خمینی و پس‌مانده‌های خمینی بجنگی؟ زنده‌باد! پس سعی کن زود بزرگ شوی و با هر ظلمی که هست بجنگی. راستی یک هدیه هم من برای تو دارم که سفارش کرده‌ام حتما به تو بدهند.... خوب پسرم از تو چه می‌خواهم که هر خوبی را که می‌خواستی در حق من بکنی به سازمان بکن و این سازمان را به هر شکل که می‌توانی یاری کن. امروز می‌توانم بگویم که با افتخار تمام به قولم وفا کردم و در راه خدا و مبارزه ضداستثماری و ضد بهره‌کشی و در راستای جامعه بی‌طبقه توحیدی هستم و در همین راه هم به شهادت رسیدم...»
وصیت‌نامه ـ ۱مهر۶۶

مریم رجوی: فروغ جاویدان حماسه بزرگ عقیدتی و میهنی؛ جانمایه و الهام‌بخش مقاومت برای آزادی و برابری از سه دهه پیش تا امروز.
به ‌‌شهیدان پرافتخارش که یادها و نام‌هایشان در تاریخ مقاومت برای آزادی می‌درخشد. درود

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...