۱۳۹۵ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

یاد مجاهد قهرمان ـ محمد جواد نقاشان شهید حمله موشکی 25خرداد92 به زندان لیبرتی گرامی باد




یاد مجاهد قهرمان ـ محمد جواد نقاشان شهید حمله موشکی 25خرداد92 به زندان لیبرتی گرامی باد
تاریخ تولد: 10 خرداد ماه 1336
فارغ‌التحصیل رشته مدیریت دولتی و اداری از دانشگاه تهران
محمد جواد نقاشان، یکی از دانشجویان فعال دانشگاه تهران در دهه 50 بود، یکی از همانها که با الهام و هواداری از پیشتازان مجاهد، پیام مبارزه مسلحانه را به میان مردم بردند و راه انقلاب ضدسلطنتی را گشودند. اما خمینی دجال هزارها از آنان را در قتل‌عام 67 بدار کشید.
جوانی و تحصیلاتش در قوچان و مشهد طی شد. سپس هنگام ورودش به دانشگاه در سال 53، در هوای آزادی ایران از استبداد سلطنتی به جمع دانشجویان مبارز هوادار مجاهدین پیوست و در تظاهراتهای دانشجویی، و خروشهای قیام 22بهمن شرکت داشت. پس از انقلاب عضو انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران بود که در ارتباط مستقیم با مجاهدین قرار گرفت و در فاز سیاسی در روابط عمومی سازمان مشغول به‌کار شد و همچنین از مسئولان انجمن محلات رسالت تهران بود. پس از شروع مقاومت علیه استبداد ولایت‌فقیه، در20اسفند 1361 از ایران خارج شد و مدتی در پاکستان در ارتباط با سازمان قرار گرفت و سپس در فرانسه به‌عنوان یکی از مسئولان بخش ارتش فعالیت کرد تا آن که در بهمن 64 به منطقه مرزی ایران و عراق شتافت.
از آن پس او به‌عنوان مجاهدی پرتلاش در ارتش آزادی در عملیاتی مختلف آفتاب، چلچراغ، فروغ جاویدان و سپس در سالهای پایداری، یکی از آفرینندگان حماسه‌های اشرف و لیبرتی بود.
از نوشته‌های مجاهد شهید جواد نقاشان:
«بسیار خدا را شاکرم، در نهایت اطمینان و آرامش و سعه صدر، و با ظرفیت پذیرش مشکلات و تضادها در جمع مجاهدین، در لیبرتی حضور دارم».
شهادت مجاهد قهرمان جواد نقاشان، در موشک‌باران لیبرتی، درست در روز شمارش آرای ریاست جمهوری رژیم، پیامی است از جواد و جوادها به سارقان انقلاب و آزادی مردم. پیامی که مضمون آن را جواد در آخرین نوشته‌های خود در اتمام‌حجت نهایی در دستگاه جنگ صد برابر با رژیم ولایت‌فقیه این‌چنین بیان کرده:
بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران
من با اشراف و آگاهی از همه تهدیدها و خطرات از روز اول با تمسک به سرور شهیدان حسین بن علی علیه‌السلام این آرمان و این مسیر را، برای آزادی ایران و مردم مظلوم و در بند ایران برگزیدم، و با افتخار و سربلندی… با پشت کردن به همه مظاهر زندگی عادی، در هر سرفصل به تعهد و آرمان خودم اصرار ورزیده و می‌ورزم، و تا به آخر به آن وفادار خواهم بود. از خدا می‌خواهم به خون شهیدان و رنج مردم محروم و مظلوم ایران مرا شایسته این مسیر بکند تا بتوانم با فدای جان ناچیز خود سربازی کوچک، در مسیر تحقق جامعه بی‌طبقه توحیدی باشم. و با سلام و درود بی‌پایان بر خواهر مریم و برادر مسعود، که همواره پشتیبان و کمک‌کار من در طی طریق در این مسیر سخت و پرشکوه بوده‌اند. باشد تا زندان لیبرتی را پلی به سوی پیروزی و فتح تهران بکنیم. هیهات مناالذله.
محمد جواد نقاشان اول محرم 1434، برابر با 26آبان 1391
با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي ايران همراه شويد https://Telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...