۱۳۹۸ مرداد ۱۷, پنجشنبه

مجاهد شهید محمدرضا کوهساری


مشخصات مجاهد شهید محمدرضا کوهساری
محل تولد: قوچان
تحصیلات: ديپلم
سن: 26
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«… من محمدرضا کوهساری سال سوم راهنمایی بودم که زمزمه‌های انقلاب در گوش شهر ما هم به نجوا درآمد. من که در آن‌موقع 16سال داشتم همراه با سایر دوستان و همکلاسیهایم در تظاهرات شرکت می‌کردم. آخوندهای ارتجاعی در آن موقعیت هم چون روباهی مکار وقتی که تظاهرات شکل می‌گرفت خود را موذیانه جا می‌زدند و با شنیدن صدای تیر فرار می‌کردند… اسفند57 بود که با نام سازمان مجاهدین خلق آشنا شدم، تا این‌که در تابستان سال58 گمشدهٌ خود را پیدا کردم از آن تاریخ به بعد به‌عنوان هوادار سازمان به خواندن نشریه‌ها و گوش دادن به نوارهای مختلفی که از انجمن (جنبش ملی مجاهدین) می‌گرفتم پرداختم.در سال59 به‌طور رسمی به فعالیت پرداختم. فعالیتهایی از قبیل پخش اعلامیه، تراکت و میز کتاب. پاییز59 بود که مسئولیت کتابخانه را به من سپردند و بعد از مدتی در واحد تدارکات مشغول به‌کار شدم. بعد از 30خرداد از شهرم خارج شدم و به مشهد رفتم… در دیماه سال65 به سازمان وصل شدم و به منطقه آمدم…».
محمدرضا ، پس از ورود به منطقه در یکانهای رزمی سازماندهی شد و در چندین رشته عملیات شرکت کرد. و در آخرین عملیات، حماسهٌ فروغ جاویدان، پس از رزمی حماسی چهره در خون کشید و به جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...