۱۳۹۸ خرداد ۲۶, یکشنبه

مجاهد شهید مهین آذری اماموردیخان


مشخصات مجاهد شهید مهین آذری اماموردیخان
محل تولد: قوچان
سن: ۲۲
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

«... من یک مجاهد خلقم و این وصیت نامه را با آگاهی به مواضع و خطوط و آرمانشهای پاک و والای سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران می نویسم.
قبل از هر چیز می خواهم خدا را هزاران بار سپاس گویم که راه پاک مجاهدین را به من نشان داد و من در صفوف مجاهدین خلق قرار گرفتم. آری من یک مجاهدم، از شجره طیبه حنیف، از تبارک پاک مسعود و مریم، از نسل سرداران آزادی، از نسل اشرف رهایی زنان، از نسل کبوتران خونین بال میلیشیا...
ای جلادان با تمام وجودم فریاد می کشم که صدای مرا بشنوید...
من تا آخرین لحظه حیاتم خواهم جنگید. من یک زن مجاهد خلقم، با عزم و ایمان یک مجاهد خلق، با شرف یک مجاهد خلق و با غرور یک مجاهد خلق.
آری من یک مجاهد خلقم و خونم را در این راه خواهم داد و به رسم هر مجاهد سوگند یاد می کنم که تا آخرین قطره خونم و تا آخرین نفس، راه تمامی شهدا را طی خواهم کرد...» وصیت نامه - آبان ۱۳۶۵

مهین آذری از طریق خواندن زندگینامه شهیدان مجاهد خلق و دفاعیات مجاهد شهید مهدی رضایی با مجاهدین آشنا شد.
در فعالیتهای تبلیغی- افشاگرانه شرکت داشت. بعد از دستگیری برادرش توسط رژیم خمینی در آبان ۶۵ همراه با خانواده اش از کشور خارج شد و خود را به پایگاههای مجاهدین در منطقه رساند. از آن پس در کنار مجاهدین دوران جدید زندگی خود را آغاز کرد.
در عملیات فروغ جاویدان با «عزم و ایمان یک زن مجاهد خلق» قدم به میدان گذاشت و به «به رسم هر مجاهد خلق تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس» جنگید و به کاروان شهیدان فروغ پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...