۱۳۹۸ خرداد ۱۹, یکشنبه

مجاهد شهید گل‌آقا نارویی


مشخصات مجاهد شهید گل‌آقا نارویی
محل تولد: زابل
تحصیلات: ليسانس
سن: 30
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت:1367

گل‌آقا نارویی در اواخر سال56 با مسائل سیاسی آشنا شد. در تظاهرات و اعتراضات ضدسلطنتی فعالانه شرکت کرد. در سال58 با مجاهدین آشنا شد و به‌عنوان یک هوادار به فعالیت پرداخت. بعد از 30خرداد سال60 در زاهدان در طرحهای شناسایی عوامل و مراکز سرکوب و شکنجه، تهیهٌ امکانات، پایگاه و سلاح و… فعالیت داشت. 
در پاییز سال60 به تشکیلات خارج کشور وصل شد و مسئولیتهای مختلفی را در زمینهٌ اعزام نیرو به‌عهده گرفت. تا سال66چند مأموریت ویژه را از‌جمله در زمینه نیرویی، با موفقیت به انجام رساند. سپس به منطقه اعزام شد. در آستانهٌ اعزام به منطقه طی درخواستش نوشت:
«…‌با دل و جان از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق تقاضا می‌نمایم که من را جهت شرکت در جنگ با خمینی ضدبشر تحت رهبری مسعود و مریم به منطقه اعزام نماید. با تک‌تک سلولهایم شهادت می‌دهم، با آگاهی و ایمان کامل که در این راه پرافتخار هیچ باکی از شهید شدن و غیره ندارم و سعادت ابدی خود را در این راه می‌بینم…».تقاضانامه ـ‌1تیر66
در آستانهٌ عملیات فروغ جاویدان وارد یکانهای رزمی شد و قدم به میدان نبرد گذاشت. در این عملیات قهرمانانه، جنگید و در حالی که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. اما معالجات موثر واقع نشد و در اوج شرف و افتخار به‌شهادت رسید.پیکر پاکش در خاکپای سرور شهیدان امام حسین(ع) در کربلا به‌خاک سپرده شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...