۱۳۹۸ تیر ۱۱, سه‌شنبه

مجاهد شهید علیرضا آقاعباسی


مشخصات مجاهد شهید علیرضا آقاعباسی
محل تولد: مشهد
تحصیلات: دیپلم
سن: 25
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... من علیرضا آقاعباسی فرزند هوشنگ، با سطرسطر جملات زیر گواهی می دهم که سازمان مجاهدین خلق و هدف آن یعنی ایجاد جامعه بی طبقه توحیدی، بر حق است...
هر روز که به پیش می روم، کینه من نسبت به خمینی ضدبشر بیشتر می شود و به ماهیت ارتجاعی و دجالگریش پی می برم. همیشه پیش خود می گویم خوشا به سعادت کسانی که فردای ایران را با مجاهدین خواهند دید. باید قدر آن زندگی را بدانند. دنیای مجاهدین دریای بزرگی است که باید به اعماق آن سفر کرد تا شگفتیهای آن را در اعماق دید...
در زندگیم آخرین آرزویی که داشت دیدار برادر مسعود و خواهر مریم بود که آن هم برآورده شد و الان با سبکبالی تمام آماده هستم تا به مصاف با دجالتری دجال دوران بروم.
به مسعود و مریم بگویید که افتخار می کنم که آخرین دوران زندگی خود را با شما و سازمانتان بودم و در این راه تا آخرین لحظه پیش رفتم...
به مادرم بگویید که واقعا دوستش دارم و از من راضی باشد. مطمئن هستم راضی است. باید بداند که انتخاب این راه به خاطر خود او تمامی مادران در زنجیر بوده است.
مادر، تمامی مجاهدین فرزندان تو هستند و آنها هم مثل من تو را دوست دارند و تو با از دست دادن یک فرزند، دارای هزاران فرزنده شده ای«. وصیت نامه - 7تیر 1367
علیرضا حین تحصیل در ایتالیا با مجاهدین آشنا شد. وجدان بیدارش به او اجازه نمی داد در برابر جنایتهای رژیم خمینی در ایران دست روی دست بگذارد. سه ماه قبل از عملیات فروغ جاویدان خود را به صفوف ارتش آزادیبخش در منطقه مرزی رساند و در فروغ جاودانه شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...