۱۳۹۸ تیر ۱۸, سه‌شنبه

مجاهد شهید پیمان ملتی راد


مشخصات مجاهد شهید پیمان ملتی راد
محل تولد: مشهد
سن: 18
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

پیمان ملتی‌راد از کودکی با مجاهدین و مبارزهٌ آنها آشنا شد. رژیم خمینی پدرش را سالها در زندان نگهداشته بود و پیمان از کودکی شاهد جنایتهای ضدبشری رژیم بود. پیوسته مترصد این بود که هرطور شده خودش را به مجاهدین برساند. 
در دیماه۶۵ موفق به خروج از ایران شد و پس از مدتی به منطقه رفت و پس از طی دوره‌های آموزشی ابتدا در واحدهای رزمی و سپس در واحدهای آتشبار مشغول به کار شد. روحیه و انگیزهٌ نیرومند، تحرک بالا و عشق و علاقه به رهبری از ویژگیهای برجستهٌ پیمان بود. 
در عملیات مختلف از‌ جمله آفتاب و چلچراغ شرکت کرد. در عملیات فروغ جاویدان این مجاهد پرشور در اوج رزمندگی به‌شهادت رسید و خون پاکش را فدیهٌ رهایی خلق قهرمان ایران کرد. 
او در وصیت‌نامه خود چنین نوشت: «مادرم، پدرم، از صمیم قلب شما را دوست دارم. ‌هنوز قلبم از آن محیط گرم است و در تپش. و این‌بار تپش قلبم و هر ضربان آن را در راستای مسعود و مریم این قلب پرتپش انقلاب نوین ایران حس می‌کنم. و این‌بار قلبم به یاد همهٌ مادرهایی که عزیزترین فرزندان خود را دراین راه دادند می‌تپد. تو نیز از این پس هزاران فرزند خواهی داشت، هزاران فرزند مجاهد. به‌راستی که به گفتهٌ مسعود، شهیدان ما جای اشک ریختن و در غم و اندوه فرو رفتن ندارند. پس هر قطره اشکی را به رود پرخروشی از احساس مسئولیت تبدیل کنید و در دشت بیکران تشکیلات سازمان روان سازید. و باز هر قطره اشکی را به دریایی از خشم و کینهٌ انقلابی تبدیل کنید و به سر مزدوران و خمینی‌صفتان فرو ریزید. باشد تا در آینده‌یی نه‌چندان دور ایرانی آزاد و مستقل داشته باشیم».

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...