۱۳۹۸ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

مجاهد شهید مهدی فانی


مشخصات مجاهد شهید مهدی فانی
محل تولد: گناباد
شغل: تکنسين ارتش
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

مهدی فانی، از‌جمله رزمندگان قهرمانی است که در آستانهٌ عملیات فروغ جاویدان خود را به قرارگاه ارتش آزادیبخش رساند تا در این حماسهٌ کبیر عقیدتی و میهنی شرکت کند. در سال۶۴ از ایران خمینی‌زده، خارج شد و در هلند به‌عنوان پناهندهٌ سیاسی اقامت گزید. 
در سال۶۶ با انجمن دانشجویان مسلمان هوادار سازمان ارتباط برقرار کرد و به فعالیت پرداخت. در خردادماه سال۶۷ خواستار پیوستن به ارتش آزادیبخش و شرکت در عملیات گردید. در فاصلهٌ کمتر از دو ماه پس از ورود او به ارتش آزادیبخش، خمینی جام زهر آتش‌بس را نوشید، و ارتش آزادیبخش در یکی از بزنگاههای سرنوشت‌ساز، قدم در راه خلق حماسه‌یی شگفت نهاد. 
مهدی فانی، از‌جمله رزم‌آوران آزاده‌یی بود که در خلق این حماسهٌ کبیر سهیم شد و در صحنه‌های شکوهمند آن درخشید و قهرمانانه به‌شهادت رسید. پیکر پاک مجاهد شهید مهدی فانی، این جاودانه‌فروغ آزادی، توسط همرزمانش به پشت‌جبهه منتقل گردید و در کربلا در خاکپای سرور شهیدان، حسین علیه‌السلام، به خاک سپرده شد. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مجاهد شهید مرتضی لقاء برازنده

مرتضی لقاء برازنده (امین) سال۱۳۳۶ در شهر مشهد به‌دنیاآمد. پس از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد. مرتضی یکی از هزاران دانشجویی است که ...